security log

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Május. 6., H, 11:19:34 CEST

Hello listatagok

  Ismet erdekes logokat kaptam, aminek (bar szerintem ertem) nem
  tudom a magyarazatat. Ezek a kovetkezoek:

>  11

Ezzzel kezdte...

> Time adjustment clamped to -1 second

Erre nincs tul sok otletem... az ntpdate idoallitgatassal lenne gond?

> swap_pager: out of swap space
> swap_pager_getswapspace: failed
> pid 73590 (httpd), uid 65534, was killed: out of swap space
> swap_pager_getswapspace: failed

Ez a 4 gondolom osszefugg. A httpd nem szunt meg letezni, miutan ez a
log jott. (named is kapott hasonlo logot)
Egyebkent meg utannaneztem, boven van free swap es szabad tarhely is.
Minden particion gigak allnak rendelkezesre es a 128MB-os swap
particion is 20% van csak hasznalatban. Lehet, hogy csak
pillanatnyilag fogyott el a swap terulet es en ezert nem tapasztaltam,
amikor neztem?

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu