[FreeBSD] OT: vekony kliens haz kellene

Janos Feher aries at bsd.hu
2002. Már. 27., Sze, 13:00:59 CET

Hell!

On Mar 27 2002, Gabor.K.Horvath at nokia.com wrote:
> Hat vannak olyan picike hazak amibe csak mATX alaplap fer bele, es allitolag jok. ezekben ugyan van hely floppynak es egyebeknek, de tenyleg kicsi. Chieftec csinalja. szerintem a depon is talalsz.
> olyasmi kullemuek mint a kicsi asztali compaq hazak. Ennel kisebbet ami jol is mukodik meg nem lattam :(

Igazandibol az ar szempontjabol keresek vekony hazat, gondolvan, hogyha
nagymertekben kevesebb az anyag, olcsobb a haz, de ahogy nezem, ez nem
igy van :(

Egy ilyenbe: http://www.chieftec.com/products/ipc/unc-110s.htm
Belefer egy PC? Ilyet Mo-on hol lehet vasarolni es vajon mennyibe kerul?

bye,
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member