[FreeBSD] koffice

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Már. 26., K, 22:01:33 CET

On Tue, Mar 26, 2002 at 11:43:06AM +0100, Szalay Tamas wrote:
> On Mon, 25 Mar 2002, Adam Szilveszter wrote:
>
> [az ispell kapcsan]

> http://www.szofi.hu/gnu/magyarispell/. a woodyban megjelent valamikor az
> iden, en ott vettem eszre. *bsd alatt meg nem jatszottam vele.

ports/textproc/ispell,

aztan letolteni a fenti cimrol a magyar modult, kovetni benne az
utasitasokat es berakni a tobbi melle
/usr/local/share/ispell ala hasht es az .aff-t.

Szepen mukodik, bar en se *szoktam* hasznalni, mert tul kenyelmes vagyok
hozza:-)

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *