[FreeBSD] koffice

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Már. 26., K, 11:43:06 CET

On Mon, 25 Mar 2002, Adam Szilveszter wrote:

[az ispell kapcsan]

> Igen, mivel csak a szotar resze kell, hogy elkeszuljon, maga a program
> tokugyanaz. Mas kerdes, hogy nyilvan nem 100%-os meg a dolog...

http://www.szofi.hu/gnu/magyarispell/. a woodyban megjelent valamikor az
iden, en ott vettem eszre. *bsd alatt meg nem jatszottam vele.

[szabadszoftver es az irodai kapcsan]

eleg jol osszefoglaltad a szempontokat es a lenyeget. mi (marmint a
szoftveres banda a cegen belul) megprobaltuk atallitani a ceg kozponjat
szabadszoftverre. vegigzongoraztuk az osszes altalad felsorol szempontot
es kiprobaltuk erosen mindent sajat magunkon. maradt a windows. sot meg
nekunk is maradt windows installacionk. (a vicc kedveert a nalunk futo
windows-ok felere csak es kizarolag az ujkeletu linux profetakent
mutatkozo ibm miatt van szuksegunk. :)))