[FreeBSD] alap kerdesek

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Már. 19., K, 11:28:46 CET

A /usr/ports/distfiles -be teszi, amit leszedett

tehat ha csak make-t mondasz neki, leszedi, forditja de nem installalja, es
akkor onnan elveheted a forrast

ha otthon ugyanoda beteszed, es make-et mondasz, majd make installt-t, akkor
eloszor ott keresi, mielott a halon kezdene keresni

a tobbi kerdesre nemtom a valaszt, nem modemeztem BSD-vel.... :-///

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
-------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897 --------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -