[FreeBSD] halo halodas

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2002. Már. 19., K, 10:08:30 CET

Szia!

A mi helyzetunk:
Gateway 4.5 stable (feb 19 kornyeki), mindket halokartya tx-es (SMC
EtherPower II 10/100).
Egyik oldalon psinetes berelt vonal (512k), cisco 1600 router, 10 Mb-es
half-duplex ethernet halo.
Masik oldal belso halo, full-duplex fast ethernet, a fo terheles egy 4.5
stable fbsd felol jon (squid).
Csomagszures ipf 3.4.20-al (probaltam a 3.4.23-at, de megzavarodott a
gep tole, errol pedig az a hir jarja, hogy az ftp-proxyja rossz...)
Amugy a kliensek eleg vegyesek.

Udv:
	Pzso