Xmanager

Gyep mester gyepmester at levele.com
2002. Már. 18., H, 21:04:45 CET

Tisztelt Listatagok!
Celom a kovetkezo lenne:
Freebsd 4.5 alatt, X 3.3.6, KDE 2.2.2-vel (magyaran a default cuccokkal)
szeretnem megoldani azt, hogy win32 alol, valamilyen kliensprogram
segitsegevel egy X terminalt nyissak ahol a fbsds gepet hasznalam mint
szervert.
Letoltottem egy Xmanager nevu programot, mert ugy tunik ez az, amit
keresek.
Megneztem xdm manpagejet, ahol irtak sok mindent, tobbek kozott
az XDMCP protokollrol is, mellyek celom megvalosithato lenne. Itt
olvastam hogy
a 177-es porton keresztul zajlik a dolog, namarmost ha en elinditom
X szerveremet a 177 port csukva marad :(
Bizonyara valamit en benaskodok, de semmi keppen nem tudom a
kapcsolatot a
progival letrehozni.
Kernelek benneteket, hogy amennyiben valaki foglalkozott mar ilyennel,
illetve
barmi 5lete lenne, az irjon nekem, vagy dobjon meg egy maillel, es
tovabbi
reszleteket is mondanek, de ezzel nem szeretnem terhelni a listat. :)
Segitsegeteket elore is nagyon koszonom!
Tisztelettel: Hollósy Ádám
alias ADaM5
UI: Sorry ha kicsit zaklatottan adtam volna elo a problemat, nem sok
idom volt erre a mailre :-)