alap kerdesek

Pőcze Balázs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Már. 18., H, 14:12:38 CET

Sziasztok!

Bocsánatot szeretnék kérni, hogy ilyen alap dolgokkal zavarok, de
 kell egy hely, ahol megtudhatom, ami érdekel.
Elég új vagyok a BSD-hez, de két éve használok linuxot (debiant), csak
egyszer kipróbáltam a FreeBSD4.3-RELEASE-t, és azóta nincs nyugtom.
Nem olyan szedett-vedett mint az előző.
mindegy.
Szóval két problémám lenne. Az egyik az, hogy hogyan a fenébe tudok
működtetni egy https kiszolgálót, mert a sima apache fut, minden szép
és jó, de az apache-ssl nem akarja az igazságot (nmap nem látja a
nyitott portot, a browser meg hibaüzenetet ad). Próbáltam
/stand/sysinstall-ból felrakni csomagból, illetve /usr/ports-ból is,
de az egyikkel sem akar működni. Gondolom valamilyen konfig gond
lehet, de mitagadás a linux ellustított. "apt-get install apache-ssl"
és jó volt :)
A másik gond inkább egy érdeklődés lenne, miszerint van-e lehetőségem
egy lucent chipsetes modemet használni. Belső, PCI-os, linux alatt nem
volt vele gond, szóval van benne némi vas is, de a fene tudja....

Elnézést, ha hülye kérdések voltak.
Sziasztok,
  Balázs