halo halodas

Peter Hollaubek fifteen at inext.hu
2002. Már. 18., H, 10:40:06 CET

Sziasztok,

Egy ideje furcsa dolgok tortennek az fbsd-s gepeim kozott...
Adott egy kis irodai halo, fbsd-s gw a berelt vonali router es a lan kozott. bix kornyeken serverhostingon
egy masik fbsd, a desktop gepem a lanon szinten az. Ha az irodaba barmilyen kinti fbsd-s geprol itteni
fbsd-s gepre akarok letolteni egy picit jon az anyag teljes sebessegen, aztan leall, megint picit tolt, de mar
kozel se teljes savon, aztan megint fek, es ez igy tovabb. Ha egy, a gw mogotti wines geprol probalom ugyanazt
a servert, akkor semmi gond, mind a 128k-n. folyamatosan jon a cucc. Az a furcsa, hogy ugye a gw gep
natol. Ha rajta keresztul egy win alkot, akkor minden ok, ha viszont kozvetlen rola csinalom, akkor nem jo.
Probaltam kozvetlen a router moge dugni a desktop gepem, azzal is ugyanez az effect. Stable listan volt
rola nemreg szo, de az ott 'elfogadott' megoldas itt semmin nem valtoztatott. Tehat minden tuti, ha legalabb
az egyik gep nem fbsd. Ha jol tevedek, akkor ugy 4.5-RC korul kezdtem tapasztalni (azota mar frissitettem
3x-4x, hatha meggyogyitottak), de siman lehet, hogy nem a bsd hibazik, csak most tortent valami valtoztatas
a bereltvonalon, ami kizarolag ebben az esetben jon elo. Esetleg akad valami 5let, vagy hasonlo tapasztalan
(talan meg megoldas is ra). Elore is koszi.

fif