eger, latin2

Hollerbach István hollerbi at freestart.hu
2002. Már. 12., K, 00:34:07 CET

Sziasztok!

Koszonom a valaszokat. Akkor a PCI-os modem itt is fekete barany. Acorpot
vagy 3Com US Roboticsot vennek. ISDN-ben nem gondolkodom, nem hasznalnam
ki. Neztem az XF86Config.4 fajlban a  Section "Fonts"-ot. Nem tudom, van-e
latin2 font csomag, de lehet, hogy ezt mar korabban kerdeztem. Ahogy
olvasom az egyik levelben, gondok vannak a PS/2 egerekkel, bar nekem harom
gombos combo egerem van, de akkor sorosan fogom hasznalni az uj gepemen
FreeBSD alatt. Egy S3 Trio 3D AGP-s videokartya és egy Sound Blaster PCI
128 hangkartya remelem nem lesz gond.

Udv: Hollerbach Istvan
--------- következő rész ---------