[FreeBSD] es az X forgatas

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2002. Már. 11., H, 22:29:46 CET

Hali!

Jojo ertem en az erveket es portsbol is csinalnam, csak arra gondoltam,
hogy nappal lehozom a netrol a cuccokat gyors nettel, lasd X420src*.tgz,
felirom ujrairhatora es este meg siman leforgatom, fajdalommentesen :)
Dial-up-al nem akarnek ennyit toltogetni, jo ket nap alatt lejonne de
megis. De gondolom csak megeszi ha bemasolom a /usr/ports/distfiles/xc :)
Persze ennek ellenere ha valakinek van otlete, hogy siman, hogy fordulna
le es mi az a boot*** akarmi akkor ne kimeljen.

NVidia, nem is jatszani akarnek csak egy 64M-s AGP kartyabol minimum
1024x768-at varnek 24/32biten... De ezt nem veszi be, viszont koszonom
szepen a configokat, maris jatszom vele.

Koszi!!
ciao
Yane