[FreeBSD] erdeklodes

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Már. 10., V, 19:24:16 CET

Barath Tamas wrote:

> Ami a linken van szerintem tul gyenge. Volt "szerencsem" egy p133 64M
> RAM-os linuxos gephez. Icewm+netscape4 iszonyuan lassu volt (a
> hasznalhatatlansag hataran), de en egy 400-as K6-2-esen 192M RAM-mal is
> inkabb icewm-et hajtok, a Gnome es KDE ha egyszer felallt akkor mar gyors,
> csak azt nincs turelmem kivarni. Foleg a mem a fontos imho. Szerintem
> 64M-val vegig swap-elne, inkabb 128M az alja. Ezert irtam minel gyorsabb,
> minel tobbet.

A netscape nem a legjobb pelda, mert rossz a memoriakezelese.
Erdekelne, hogy a ps -ax mit mutat a p133 64MB-os gepen.
Sok "modern" Linux egy csomo felesleges dolgot is telepit, amik
fogyasztjak a memoriat. A FreeBSD-ben jobb a taszk kezeles,
igy rovidebbek a valaszidok leterhelt allapotban. Amugy a memoriakerdes
nem kerdes, mert annyira olcso.

SzeFe