[FreeBSD] erdeklodes

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2002. Már. 10., V, 17:12:19 CET

On Sun, 10 Mar 2002, Barath Tamas wrote:

> Ami a linken van szerintem tul gyenge. Volt "szerencsem" egy p133 64M
> RAM-os linuxos gephez. Icewm+netscape4 iszonyuan lassu volt (a
> hasznalhatatlansag hataran), de en egy 400-as K6-2-esen 192M RAM-mal is
> inkabb icewm-et hajtok, a Gnome es KDE ha egyszer felallt akkor mar gyors,

Akkor vagy a gépeddel volt valami baj, vagy a linuxok robbantak le
teljesen az alatt a 4 év alatt, amióta nem használom ôket. A legutolsó
ilyen tapasztalatom egy 5x86-os volt (kb.=  p70-es, de 486-os), 64 mega
rammal. Ezen a linux 2.0.3x + fvwm + netscape4 több ablaka futott
úgy, hogy közben egy másik géprôl még rácsatlakoztam ssh-val és lynx
-eltem - swap 0%, teljesen használható, semmilyen delay.
Ugyanazen a gépen késôbb FreeBSD - ugyanaz a felállás, swap 0%, a többi
is u.a. Késôbb egy 400Mhz Celeron-on, 128 mega rammal KDE és Gnome
teljesen használható (ezek verziószámaira már nem emlékszem).

Üdv:

Hajdú Zoltán