[FreeBSD] erdeklodes

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Már. 10., V, 05:32:56 CET

Barath Tamas wrote:

> Optimalis? Minel gyorsabb proci, minel tobb RAM, meg egy nem tul rossz
> videokartya.

Nem szukseges a leheto legdragabb gep:
http://www.vistasource.com/products/axware/requirements
Egy Celeron-os gep 64 MB RAM-mal jo lesz. A mai
videokartyak kozul a legeslegrosszabb is 8 MB-os es
mindenfele gyorsito van benne, tehat pl. egy alap S3
is megfelel.

Probald meg a Software Station-nal:
http://www.swsbooks.hu
Ha valami nincs nekik, megrendelesre azt is behozzak.
Egyebkent ha masolsz is CD-t, a BSA nem emiatt fogja
radtorni az ajtot.

> Passz. Keress ra. Ahol arulnak ettol a gyartotol sw-t ott erdemes
> megprobalni, hatha hoznak. vagy rendelj kulhonbol.
> Viszont kerdeznek en is: miert irod ide 3x? Ha valaki 1 utan nem valaszol,
> akkor 3 utan fog? Aki tud, az segit elsore is. Nem feltetlenul 5 perc

Aki viszont nem tud, az nem ir feleslegesen a listara.

> mulva, de fog. En is csak azert irtam a fentieket, hogy ne csak offoljak.
> Ha erre a kerdesre valaszolsz, legyszi maganban, ne flameljunk a listan.

A listara idonkent sokara, akar orak mulva kerul ki az elkukdott level.
Talan azt hitte, nem is ment el a level.

SzeFe