[FreeBSD] Ekes levelezes hibatlanul

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2002. Már. 7., Cs, 09:43:36 CET

udv

> Ez az a pont, ahol Sziszinek igaza _lehet_.  Ugyanis ha valahol a nagy büdös
> hálózaton van egy olyan levelezőszerver, amelyiken az ominózus levél
> általmegyen, és pechünkre a 822-s RFC szerint működik (úgy tudom, van újabb,
> de ez senkit nem akadályoz meg abban, hogy ilyen régi szoftvert használjon)
> - szóval mivel az az RFC 7-bites adattovábbítást ír elő, itt elveszhetünk.
7 biten is lehet ekezetesen levelzeni, mime, quoted encoding vagy base64

> No mindegy.
nem mind1

szerintem fel kellene allitani 1 email cimet (pl ekezet at bsd.hu) es ide
mindenki irhatna tesztlevelet, es ott 1 "robot" visszairna, hogy
ok-e a beallitas, vagy sem...

ezt pl visszadobna, mert meg nem allitottam be semmit :)

udv

Gabor
eljen az ekezetes levelezes!!! bar most epp nem tudok :)