burncd/atapi cdiras

Gabor K Horvath gabor.k.horvath at nokia.com
2002. Jún. 28., P, 14:37:13 CEST

Sziasztok.

Probaltam atmaszni linux+cdrecord alol Freebsd +burncdre, hatha jobb.
Az a bajom, hogy nagyon gyakran nem veszi eszre a cd t amikor elinditom a burncd-t.
Leggyakrabban Device busy amit kapok de eleg gyakran sima timeout hegyeket

kernel uzenetek:

acd1: TEST_UNIT_READY - MEDIUM ERROR asc=0x57 ascq=0x00 error=0x00
ad0: WRITE command timeout tag=0 serv=0 - resetting
ata0: resetting devices .. done
Ezeket akkor kaptam amikor probaltam a burncdt elinditani.
Amikor kiadattama cdt, maj ujra beraktam, frlporgetes alatt inditva a burncdt
elkezdett irni. Vagy 8 dev busy utan...

Van valami modszer arra hogy ez rendesen mukodjek?

cdiro: yamaha 2100e
Masina: Compaq Deskpro, PII 350
OS: FBSD 4.6-RELEASE

Elore is koszonom.

--
Horvath Gabor Kalman		UNIX system & Network
						 Administrator at Nokia