[FreeBSD] FreeBSD install PPPoE-n howto

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Jún. 26., Sze, 19:02:45 CEST

On Wed, Jun 26, 2002 at 05:48:43PM +0200, Hámorszky Balázs wrote:
> Noszóval:
> Az lenne a kérdésem, hogy PPPoE-vel hogyan tudom installálni a
> FreeBSD-t. Van egy FreeBSD 1-es CD-m, amirol tudom bootolni a gépet, de
> FreeBSD (már) nincs a gépen. Ha az install mediumnak kiválasztom
> installálás közben az ftp-t, akkor csak hibaüzenetet kapok.

En a kovetkezot csinalnam:

CD-rol bootolva mediumnak a CD-t valasztva felraknam a minimal installt
es a cvsup package-t. Utana vinyorol bootolva elinditanam a ppp-t
(FBSD ppp-ben halistennek alapbol van PPPoE tamogatas, leiras itt:
http://www.hu.freebsd.org/handbook/pppoe.html )

Updatelnem az egesz sourceot es a ports-treenek a nagyjat. (A legtobb
embernek nincs szoksege mondjuk a koreai nyelvu progikra.)
(http://www.hu.freebsd.org/handbook/cvsup.html )

Ujraforgatnam az egeszet, (http://www.hu.freebsd.org/handbook/makeworld.html ),
es port-bol raknam fel amire szuksegem van.

Nem egy egyszeru menet, de egyszer vegig kell csinalni, hogy az ember
megtanulja. Sztem megeri.

Viszont: ha nem fontos neked, hogy nagyon up-to-date legyel (mert pl.
otthoni munkallomasnak akarod hasznalni, vagy nem akarsz elsore sokat
szivini vele) akkor SZVSZ rakjal fel mindent a CD-rol.

Sok sikert!

m.