[FreeBSD] 4.6 ISO-k

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jún. 13., Cs, 10:49:27 CEST

Hello,

> le, hanem a veszbejarat LIVE-FS, a masodik cd is.  Es ami ennel
> fontosabb: a CHECKSUM.MD5-ben immar az osszes - azaz mind az 5 cd-image
> ellenorzoosszege benne van, ami annyit jelent, hogy elkeszultek, es csak
> orak kerdese, hogy mikor jelennek meg a diszkeken.
Vagy napok. Iszonyatosan sokat benaztak(-nak) ezzel a kiadassal.
Valoszinuleg ez lesz az eddigi legszerencsetlenebb release, mar ami a
folyamatot illeti.

> Es bar Attila a portal.fsn.hu-n mar tegnap bejelentette elkeszultet, es
> reszletesen ismertette az ujdonsagokat, azert jelzem - meg mindig nem
> hivatalos a dolog :-)
Azert jelentettem be, mert tegnap reggel ugy volt, hogy meg aznap kijonnek
a CD-k. A kiadas fajljai mar tegnap megvoltak.
Gondoltam negy CD feltolteset mar csak nem rontjak el...

...de elrontottak, ezert a tegnap delutan 6-ra idozitett hir (el kellett
mennem) alapjaiban rossz, ha azt nezzuk meg, hogy hivatalosan meg nem
jelentettek be a megjelenest, bar mar minden keszen van (az i386 es alpha
CD-k meg nem elerhetok).

> Ui: <OT> en peldaul azert varom annyira, mert egy P-I 100-on nem
> szeretnek make world-ot csinalni, viszont az OpenOffice nagyon kene.
> </OT>
En egy AthlonXP-n szoktam 20 perces buildworldoket csinalni, majd
betomoritem a /usr/obj, /usr/src konyvtarakat, CD-re irom, kitomoritem a
celgepen es igy frissitek. :)

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)