[FreeBSD] bootmanager

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Jún. 12., Sze, 21:18:02 CEST

Szia!

On Wed, Jun 12, 2002 at 10:09:03AM +0200, Szalay Tamas wrote:

> forditva is megy, vagyis az nt boot managerrel is lehet freebsd-t
> bootolni. toltsd le a bootpart-ot: http://www.winimage.com/bootpart.htm
>
> 1) nt fel
> 2) freebsd fel, de boot manager nelkul.
> 3) ezutan persze csak az nt-be tudsz bebootolni, de ez nem baj. most jon
> a bootpart, amit lefuttatsz a mellekelt text fajlbol kiokosodva. az ne
> zavarjon, hogy esetleg egy szo sincs a doksiban semmilyen *bsd-rol,
> ettol meg jo.
> 4) ha kell, akkor meg turkalsz egy kicsit az nt boot.ini fajlaban, de
> emlekeim szerint nem kellett.

> [...]

Meg egy tipp, csupan a teljesseg kedvert:

2) ...
   (mondjuk az <Alt>+<F3> alatt)
   dd if=/dev/<a particio, ahol a FBSD bootsect van> of=/valahova/fbsd.img bs=512 count=1
   (az fbsd.img ugyanaz, mint a /boot/boot1)
   felmasolni egy lemezre az fbsd.img-t (lehet mar a dd resze is)
3) Boot NT, copy A:\fbsd.img C:\
4) notepad (vagy mittomen, hogy hogyan hivjak), edit C:\boot.ini:
   C:\fbsd.img="FreeBSD"
5) enjoy!

Szerintem mukodik, Levi

--