[FreeBSD] FreeBSD-s mozilla + flashplugin

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Jún. 3., H, 18:29:37 CEST

Hali!

Ketto egycsapasra:

On Mon, Jun 03, 2002 at 04:42:55PM +0200, Nemeth Otto wrote:
> [...]

Igy van, nem is fogja, mert egy FreeBSDs binarisba akarsz linuxos .so-t
betolteni. Garantalt bukta. Ellenben a linuxos mozilla vagy netscape
(www.mozilla.org, www.netscape.com-rol letolthetok ill utobbi portsban
is, asszem elobbi is) szepen fog menni vele.

Ja, es nem tudom hirtelen hogy kell a plugin letoltes felszolitast
leallitani:-( Hacsak nem ugy, hogy dummynak beirsz egy uj helper
applicationt a megfelelo mime type-re. De hogy ez hogy megy nem tudom,
mert ugye akkor azt megprobalja majd loadolni... habar: elvileg ott egy
kulso flash lejatszo is meg kene, hogy adhato legyen. (regen a kepeket
is igy lehetett nezni...) az pedig nyilvan lehet linuxos is. Hmmm. Ezt
ki kene probalni.

> Nem probaltad a ports/www-bol ezeket: flashplayer, flashplugin,
> flashplugin-mozilla ?

Ezek vannak es a flashplugin-mozilla ezelott nemsokkal meg ment. De ezek
sajnos nem a legujabb Flasht tamogatjak, ami azert baj, mert miota az
ajanlott IE downloadnak automatikusan resze a legujabb flash player
azota adottnak veszik a designerek, hogy mindenkinek az van:-( De azert
egy probat megernek. (Nalam korabban elofordult, hogy amennyiben egy
tamogatottnal ujabb verzioju flash tartalommal talalkozott, a plugin
osszeomlott es vitte a mozillat is:-( azota inkabb nincs fenn. Ja es
persze azt feltetelezzuk, hogy a plugin API nem valtozott a Moznal. (Ami
nem feltetlenul igaz...) mert ezek a portok nem igazan valtoznak (mert
nincs is ujabb programverzio. Ez is tipikus esete volt a "most viszket,
most megvakarom" programozasnak, es mivel a szerzonek nem volt tobber
szuksege, sorsara hagyta a projektet. Ja, GPL alatt van, tehat elvileg
lehet folytatni:-)

Udv.
* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *