crypto fs

Nemeth Tamas tomking at freemail.hu
2002. Jún. 1., Szo, 19:10:18 CEST

Hali!
Most szeretnem megkoszonni a segitseget a multkori fs osszeomlas problemajanak megoldasara,a gpart nevu progi tenyleg mindent megtalalt, ajanlom mindenkinek akinek hasonlo a problemaja(remelem nem kerul senki ilyen helyzetbe)
Most viszont azert irok, mert szeretnek egy file rendszer "kodolo" progit talalni.A windowsra talaltam egy bestcrypt nevut, es nem is rossz(van linuxos verzioja is, de valami osregi), de ugyebar fbsd-s kellene.
Masik... a boot loaderbe bele lehet nyulni? vagy van legalabb egy conf file vagy valami?(nem talaltam).Lilohoz hasonloan amikor nyomok egy f11-et akkor kernie kene egy passot?ez megoldhato?
by