[FreeBSD] Re: FreeBSD 4.6

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 29., H, 19:03:01 CEST

On Mon, Jul 29, 2002 at 03:13:15PM +0200, airscape at bsd.hu wrote:
> Hali,
>
> Valaszolok magamnak:

<...>

> - Mplayer, kozben ezzel is kuzdottem egy sort, siman nem ment fel, csak,
> ugy, hogy make aztan a configure resznel CTRL^C es kezzel kellett
> konfiguralnom, meghozza a --disable-3dnow --disable-3dnowex
> --enable-runtime-cpudetection, ugyanis akarmennyire is beadtam ezeket a
> make soran, ahogy ott le van irva, nem vette figyelembe. Aztan csak, hogy
> a patch-ek ne vesszenek karba, vissza a ports konyvtarba es make, make
> install :) Tudom ganyolas de mashogy nem megy, azota van mplayer-em is.

Csak meg egy szeletke info: Ha a Makefile-ben latsz ilyen allithato
dolgokat es nem akarja felvenni a beallitast, akkor beteheted oket env
var-ba az "env" paranccsal.

Pl az mplayernel ezt cselekedtem:

env WITH_GUI=yes WITH_VORBIS=yes ... make

ahol a ... helyen meg tovabbi opciok voltak talalhatok. Szepen
figyelembe vette a make.

Persze lehet mas megoldas is, de en ezt hasznalom.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *