FreeBSD V1 #415

zsozso at vfemail.net zsozso at vfemail.net
2002. Júl. 29., H, 11:06:49 CEST

Üdv!

Valaki segítsen nekem, már több mint fél napja kínlódom vele és nem
megy.
A probléma a php imap, vagy pop3 kapcsolódása. Egy webmail szeretnék
használni, a gép viszont nem:-)
Én úgy gondolom hogy a php.ini-ben van a hiba, azt viszont én soha nem
bántottam, maradt alapbeállításon. Az apache 1.3.26 van fent a php
4.2.2-vel(gettext,xml,ssl,imap,mycrypt) Ha behívom az oldalt(két
webmailt is próbáltam) és beírom a jelszavam még csak nem is csatlakozik
az imap-hoz jelszóellenőrzésre. Se a maillog se httpd log nem jelzi ezt.
Mit kellene beállítanom hogy legalább próbálja meg? Valakinek esetleg
van egy működő php beállítása erre?

Viszont a horde-t portból raktam fel, és az jó, ez miatt is furcsa. A
két progi egyébként a UebiMiau! és a NoCC. Természetesen mindkettőben be
van állítva az pop3/imap szerver címe és localhostról is elérhető a
kiszolgáló.

Kösz!
Zsozso