[FreeBSD] Java2 1.3.1 bájneri FreeBSD-re

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Júl. 26., P, 16:31:17 CEST

Hello,

> Nohátakkor rázendít megint a zokogó kórus. Most leveleztem eme kérdésben
> egy másik levlistán, ott nagyon szimplán ezt közölték:
>
> 	On your BSD host,
>
> 	cd /usr/ports/java/jdk13 && make install clean
> 	..
>
> Hát majdnem leestem a székemről. Már nehogy ő megúszta annyival, hogy
> neki a rendszer automatice sec-perc alatt letöltötte, összeforgatta és
> még fel is telepítette az egész Jáva cakkumpakkot! Mert akkor főbelövöm
> magam egy gyalogsági ásóval, de előtte kivetem magam a földszinti
> ablakon ... én ezt már nem bírom idegekkel!!!! :/
pedig bird ki.

Bocsanat, hogy belekotyogok, de regota kacsintgatok mar a java
fele BSD alatt is, es most ennek a levelnek a hatasara
kiprobaltam. Marmint a fent emlitett
	cd /usr/ports..
kezdetu sorban leirtakat, es lass csodat, megcsinalta :-)

Igaz, eleg sokat kell utanajarni dolgoknak, de 0 doksi olvasas
alapjan meg lehet csinalni.
A java-src-t neked kell letoltened a sun-tol, a patchet is a
BSD-hez, meg kozben nekem megintcsak megtelt a /usr particiom (:)),

Erre gondolok a sok utanajarast illetoen.

Es kozben pucolgatnom kellett, de szepen megcsinalta.

Most, miutan beallitottam a PATH-et is megfeleloen,
leforditottam eletem elso java progijat BSD alatt :-))

Szal' sok sikert, fog az menni.

Udv:
A.

> Na az elhallgatott lényeg: én Apple WebObjects-szet akarok futtatni, ami
> szigorúan csak kommandlájnozik meg webes felületezik, de Swing meg X nem
> kell neki. Wiszont a szredekre nagyon számít. Ehhh ... várom a T.
> Nagyérdemű bölcs tanácsait. Hova kell itt a gólt lőni ... elég akkor
> erre egy mezei Linux csomag feltelepítése, vagy mehetek kanosszázni a
> gémékkel.
es kozben meg X-et is kellett emiatt forgatnia a gepnek, mert
dependal ra, es hiaba szedtem ki, nem hajlando kulonben...

azt mar ne! ha kell segitek :-))

Udv:
a.

--