[FreeBSD] Java2 1.3.1 bájneri FreeBSD-re

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2002. Júl. 25., Cs, 21:39:04 CEST

>Noha Kuti kollega mar megszolalt, de szeretnek en is belepofazni, mert
>ez az egyetlen amihez ertek (a pofazas, nem a java)

Nohátakkor rázendít megint a zokogó kórus. Most leveleztem eme kérdésben
egy másik levlistán, ott nagyon szimplán ezt közölték:

	On your BSD host,

	cd /usr/ports/java/jdk13 && make install clean
	..

Hát majdnem leestem a székemről. Már nehogy ő megúszta annyival, hogy
neki a rendszer automatice sec-perc alatt letöltötte, összeforgatta és
még fel is telepítette az egész Jáva cakkumpakkot! Mert akkor főbelövöm
magam egy gyalogsági ásóval, de előtte kivetem magam a földszinti
ablakon ... én ezt már nem bírom idegekkel!!!! :/

>Tehat: a linuxos jvm binaris es hivatalosan tamogatott certified a Sun
>altal (bar gyanitom, hogy BSD alatti futtatasa nem supported). imho nem
>rossz megoldas, mindenkeppen meger egy tesztet, ha az alkalmazas nem
>kovetel mast.

Na az elhallgatott lényeg: én Apple WebObjects-szet akarok futtatni, ami
szigorúan csak kommandlájnozik meg webes felületezik, de Swing meg X nem
kell neki. Wiszont a szredekre nagyon számít. Ehhh ... várom a T.
Nagyérdemű bölcs tanácsait. Hova kell itt a gólt lőni ... elég akkor
erre egy mezei Linux csomag feltelepítése, vagy mehetek kanosszázni a
gémékkel.

>Szerverben sokan hasznaljak FreeBSD-n es allitolag jok a tapasztalatok.
>Az, hogy a BSDs jvm mikorra lesz hivatalos, nem lathato egyelore.

Na látod, ez az én nagy bánatom. Én nem is tudok hirtelenjében jobb
szerverplatformot, mint a FreeBSD. Még az itthoni hálót is ezzel
csináltam meg. Csak ez a Dzsava ne fogna ki rajtam. Segíccsetek, mert
rámvetült a Redhet árnyéka ... ááááááá!

Izé, köszi mindenkinek a megértését és türelmét.
Várva válaszaitokat,
Maradva 10telettel:

Sebestyén Gábor
- aki már túl sokat izézett a Javával -