[FreeBSD] FreeBSD 4.6

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 25., Cs, 18:16:23 CEST

On Thu, Jul 25, 2002 at 03:08:40PM +0200, airscape at bsd.hu wrote:
> Hali,

> Az ember mindig tanul de navarj, mar megint ezekkel a patch-ekkel jossz :)
> Tegyuk fel felrakom a fetchmail-5.9-11-et es annak a
> usr/ports/mail/fetchmail/files konyvtaraban vannak patch-ek, mondjuk
> patch-ah.. stb, stb. Akkor nekem ezeket a patch-eket fel kell raknom? Igy
> gondolod? Mert ha igy van, akkor ezt eddig nemtudtam, akarmennyire is
> egyszeru dolog es a turonak nem automatikus.... de ugyanakkor hozzateszem,
> hogy ez akkor egy minusz pont a ports-javara, najo fekete karika :)

Csak, hogy vilagos legyen: csak akkor, ha nem engeded, hogy a ports a
dolgat vegezze, hanem te piszkalsz bele kezzel. Pl az is ilyennek
szamit, ha a configure-t te futtatod kezzel, mert nem is keves port van,
ahol a configure van peccselve. Ha csak egyszeruen

cd /usr/ports/mail/fetchmail && make install clean

akkor nem kell ezzel torodnod.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *