[FreeBSD] Sorozes

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Júl. 25., Cs, 16:31:45 CEST

hali,

On Tue, 23 Jul 2002, Vas Jozsef wrote:

> Nem az en otletem, de itt meg senki sem vetette fel:
> Nyaron miert nem szabad eg alatt sorozunk?

ha mar en kerdeztem toled - miutan juniusban majdnem elmentem en is a
sorozesre -, h miert nem kertben, akkor itt egy lista:

> Annyi ilyen hely van, peldaul az Avartol kezdve ezer masikig...

- vagon, a kozlek. muzeum hata mogott a varosliget sarkaban;
- nem tudom, h megvan-e meg a maros utcaban az egykori szlovak(???, v
  szlovak sorrol elnevezett) sorozo;
- a teljes raday utca a kalvin tertol a bakats terig;
- racz kert, de akkor elore kell hozni hat orara az asztal miatt;
- aranyhal (ramaty konyha, de tutti hely) a filatorigaton, javasolt
  jarmu a bicigli;

udv,