[FreeBSD] Sorozes

Schmidt Sebestyén schmidt.sebestyen at postabank.hu
2002. Júl. 25., Cs, 14:36:28 CEST

Hi BoB

Ha befizetted az idei tagdíjat ( merthogy jan.1.-dec.31-ig él az éves tagdíj a belépés dátumától függetlenül ), akkor igen, ha nem, akkor épp a felszólítólveled kéne írnia a titkárunknak. :)
Értesítést azért nem küldünk senkinek, mert nincs értelme, alapértelmezett, hogy felvettük. Ha mégsem ( de mint írtam már olyan még nem volt ), akkor kap az illető valamit.

Smithi