[FreeBSD] ircd

Vago Krisztian vagok at asterix.hu
2002. Júl. 24., Sze, 16:58:57 CEST

TElefonon is mondtam neked, valoszinu az hogy gonosz IPv6-t probal a
szerevr hasznalni, amde a kerneled ezt nem tamogatja. Tedd fel forrasbol
es nature ./configure-val kezd a dolgot, ne parameterezd.

Krisztian

On Wed, 24 Jul 2002, Schmidt Sebestyén wrote:

> Üdv!
>
> Adott egy FBSD4.6, azon ircd 2.10.3, egy chkconf-al hibátlannak talált konfig file, és mégsem indul a dög.
> A hibaüzenet:
>  "opening stream socket servername:Protocol not supported"
>
> Mit nem csinálok jól?
>
> Smithi

Vago Krisztian                                    e-mail: vagok at asterix.hu
British American Tobacco                              phone: +36 23 504570
H-2040 Budaors, Puskas Tivadar u. 5                    gsm: +36 20 9357523