[FreeBSD] ircd-t nem latja a ps -af

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Júl. 22., H, 12:45:34 CEST

hello,

> /usr/local/etc/rc.d/ircd.sh scriptet. A problema az, hogy a program
> ugyan elindul, de nem latszik a 'ps -af' vagy a 'ps -fu ircd' parancsok
inkabb legyen ps -ax, abban biztos benne lesz. A -f System V-os
kapcsolo, ott add teljes listat, szerintem neked bsd-n nem az kell.

> kimeneteben. En pedig ezt hasznalnam az ircd.sh stop utasitasreszeben.
> Mit javasoltok? Hogyan allitsam le e processzt, hmm, "elegansan"?
biztos csinal valahol pid filet (mondjuk pl. /var/run), aztan akkor
lehet neki adni, hogy
kill `cat /var/run/ircu.pid`.
Ha meg nem, akkor kill `ps -xa | grep ircu | awk '{print $1}'`

Miki