ircd-t nem latja a ps -af

Keresztes Ákos keresztes.akos at signal.hu
2002. Júl. 22., H, 13:00:26 CEST

Hello!

Forditottam s inditottam egy ircu nevu ircd-t.
Mivel ezt egy nem root user neveben kell futtatni, ezert
letrehoztam neki egy ircd csoportot es ircd nevu felhasznalot.
Szeretnem, ha ez automatice indulna, ezert irtam neki egy
/usr/local/etc/rc.d/ircd.sh scriptet. A problema az, hogy a program
ugyan elindul, de nem latszik a 'ps -af' vagy a 'ps -fu ircd' parancsok
kimeneteben. En pedig ezt hasznalnam az ircd.sh stop utasitasreszeben.
A top latja a processzt, s ki is lehet loni.

Mit javasoltok? Hogyan allitsam le e processzt, hmm, "elegansan"?

Kosz, Akos