[FreeBSD] ericsson r600 & gprs + freebsd

bodnar istvan piggy at dub.hu
2002. Júl. 19., P, 18:18:09 CEST

hello,

On Fri, 19 Jul 2002 16:11:37 +0200
Jacint JUHASZ <yyaazz at szolnet.hu> wrote:

> egyenlore en is itt tartok. ugyfelszolgalat szerint mennie kellene, de
> nem supportaljak. adatok:

idokozben sikerult kieroszakolni freebsd-n is a mukodest. pppd-vel
oldottam meg, de ugy latom, hogy az AT parancsok miatt nem mukodott,
tehat rendes user-ppp-vel is mukodnie kell.
chat-voda:

ABORT BUSY
ABORT 'NO CARRIER'
ABORT ERROR
'' AT OK
'ATE0V1' OK
'AT+CGATT=0' OK
'AT+CGQREQ=5,0,0,0,0,0;+CGQMIN=5,0,0,0,0,0' OK
'AT+CGDCONT=5,"IP","internet.vodafone.net",,0,1' OK
'ATS0=0' OK
'AT' OK
'ATE0V1' OK
'AT+CGDCONT=5,"IP","internet.vodafone.net",,0,1' OK
'AT+CGATT=1' OK
'ATDT*99***5#' CONNECT

a peers file:

/dev/cuaa1 115200
crtscts
defaultroute
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
noauth
noipdefault
novj
#debug
connect '/usr/bin/chat -v -e -V -s -f /etc/ppp/chat-voda'
mru 1500
mtu 1500

egyelore ez az az allapot, hogy megy. eleg lassunak tunik, es nem tudom,
hogy beallitas miatt, vagy a halozat ilyen..

bodnar istvan
serif

--

.226663662777044477778888266302891022.