Combo kartya kene.

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Júl. 19., P, 11:28:06 CEST

Tanacs kene Combo-s kartya ugyben.
Az egyik laptopunkon szeretnek futtatni FreeBSD/OpenBSD-t es Linux-ot.

Jelenleg egy Xircom 32bites cardbus kartyam van, amit sajna a FreeBSD nem tamogat.
Probaltam OpenBSD alatt beuzemelni, de ott sem olvastam kecsegteto jovot a
32bites cardbus kartyakrol.

Az 5.0-as FreeBSD-ben a doksi szerint mar tamogatott viszont az fsn-rol
leszedett DP1-es image a telepites utan az rd0-as driver tesztelesenel
lefagy. Az egyik kollegamnal is ugyanez a helyzet...szoval az 5.0-s alatt sem
sikerult hasznalnom. Erdekes modon egy masik laptopban(IBM) ugyanez a kartya
OpenBSD alatt dc0-as driverkent fut.

Szoval.. mukodik-e valakinel megbizhato modon *BSD alatt Combo-s kartya?

Elore is kosz az esetleges visszajelzeseket.
Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)