[FreeBSD] ericsson r600 & gprs + freebsd

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2002. Júl. 19., P, 09:12:26 CEST

Halihó!

2002. július 19. 01:32 dátummal bodnar istvan ezt írta:
> a heten irtatok nehanyan, hogy hasznaltok gprs-t freebsdvel. ma este
> probalkoztunk sokaig bocival, es sehogyse akart osszejonni a kapcsolat,
> mindig ujabb hibakba botlottunk. ezert szeretnek kerni mukodo configokat
> (user-ppp, pppd, teljesen mindegy), ha lehet vodafone-osat, es legfokepp
> ericsson r600-as keszulekre, de ha mas van, mas szolgaltatonal,
> indulasnak az is megfelel (inkabb a vodafone-on van a hangsuly).
> jelen allas szerint maga a kapcsolat felepul, de az authentikacional
> elojonnek kisebb-nagyobb gondok. ha holnap se jonne az isteni szikra,
> [...]
  Elvileg tegnap megírtam a paramétereket, amit a Vodafone ügyfélszolgálattól
kaptam, de úgy látom nem érkezett meg...
===
Tisztelt Auth Úr!

A GPRS kapcsolatunk fobb beállításai:
APN: internet.vodafone.net
Felhasználónév, jelszó: vodawap
Automatikus IP cím
Minden egyéb paramétert automatikuson kell hagyni.

Elvileg Linux alá is léteznek GPRS kapcsolatot kezelő software-ek,
viszont azok fellelhetőségérol nincsen információnk.

Tsizetelettel: Vodafone Ügyfélszolgálat
===

  Ehhez jön a /etc/ppp/ppp.conf tartalma:
===
vodafone:
 set authname vodawap
 set authkey vodawap
 set phone *99***5#
 set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \
           \"\" AT OK-AT-OK AT+CBST=81,0,1 OK \\dATDT\\T TIMEOUT 40 CONNECT"
===
  Mivel még nem aktíválták a GPRS-t még nem tudom, hogy menni fog-e, de ez egy
pannon telóval működő konfiguráció, ahol a megfelelő paramétereket írtam át.
Elvileg ezzel mennie kell.
--
Frank O'Yanco -=- Mobil +36203494743 +36303687792 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD 4.6