sysinstall problema

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Júl. 17., Sze, 13:02:09 CEST

Hello

A kovetkezo problemaval szembesultem:

Probalnam megnyitni a sysinstall csomagkezelojet, de amikor
kivalasztom az ftp site-ot, amirol szeretnek csomagokat valogatni,
akkor a belepes helyett ezt mondja (PuTTY-bol copy-paste szabadon):

      +---------------------------- Message -----------------------------+
      ¦Unable to get packages/INDEX file from selected media.            ¦
      ¦                                                                  ¦
      ¦This may be because the packages collection is not available      ¦
      ¦on the distribution media you've chosen, most likely an FTP site  ¦
      ¦without the packages collection mirrored.  Please verify that     ¦
      ¦your media, or your path to the media, is correct and try again.  ¦
      +----------------------------------------------------------(100%)--¦
      ¦                           [  OK  ]                               ¦

A sysinstallban a kovetkezo modon jutottam ide:
configure | packages menupontok
A selected media ftp lenne az ftp.freebsd.org cimmel. (Minden masra
is ezt mondja, illetve ftp passive modban is)

Mi lehet a megoldas? CD-rol nem volt alkalmam kiprobalni, mert a
gepben nincs CD es en sem vagyok a gep kozeleben.
Elore is kosz

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu