[FreeBSD] gprs, vodafone

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2002. Júl. 15., H, 17:14:55 CEST

Halihó!

2002. július 14. 17:39 dátummal Niedermayer Miklos ezt írta:
> Én kifejezetten a vodára gondoltam, a téli tapasztalataim után (említett
> hívás-sikertelenségek) óvatos lennék náluk előfzetni ilyesmire, megvárnám,
> amíg mindenki azt mondja, hogy igen, frankó, stabil.
  Holnap megyek a Vodafone üzletbe, sikerült megbeszélni az egyik ügyfeles
szőkeséggel, hogy kipróbálhassam a GPRS-t saját gépemen (ujjé laptop :),
elvileg egy R600 telefonnal. Természetesen anélkül, hogy egy fillért is
kellene fizetnem... be fogok számolni a tapasztalatokról.
  Ma egyébként jó egy órát kellett kűzdeni, mire sikerült valahogy egyeztetni,
hogy mit is akarok... közben három ügyfeles is az én problémámmal
foglalkozott, rohangáltak az üzletvezetőhöz, telefonáltak a technikai
munkatársakhoz, hívták a 1270 ügyfeles számot... segíteni akartak...
  Úgy mentem be, hogy a weben található információkat már ismertem, olyan
kérdésekkel kezdtem, amelyek nem voltak a weben... a baj az volt, hogy ezekre
a kérdésekre az ügyfelesek sem tudták a választ... ;)))
--
Frank O'Yanco -=- Mobil +36203494743 +36303687792 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD 4.6