[FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 13., Szo, 08:37:16 CEST

H.

On Fri, Jul 12, 2002 at 11:24:36PM +0200, Daniel SZILAGYI wrote:
> On Fri, 12 Jul 2002, Adam Szilveszter wrote:
> <kotekedes>

kotekecc, Gm?:-))

> HSCSD-nel 43.2 a maximum, GPRSnel valamivel kevesebb, 40 kbit korul van az
> elvi maximum.

Na ha mar itt tartunk most direkt megneztem a kedvedert:-) mert az elozo
emlekezetbol ment, szoval, reszben igazad van, a HSCSD (amirol nem is
volt szo:-))) volt 57,6 kbit/s, a GPRS lehetne akar 107,2 kbit/s is, de
a jelenlegi keszulekek gyakran csak negyet hasznalnak a lehetseges nyolc
csatornabol a 13,4 kbit/s, igy a plafon 53,6.

Ezek nem a Magyarorszagon elerheto ertekek, azokrol fogalmam sincs:-)))

(c't magazin rulezzzz)

> Joaz a voda... bar remelem pannon is lep majd a vodas arcsokkentes utan...
> </kotekedes>

Ugy legyen. Sokkal jobban orulnek neki, mert eppen most top+rengek egy
GPRS phone vasarlasan, viszont nem szivesen valtanek a Pannontol, mert a
fizetos ugyfelszolgalatot leszamitva nem sok rosszat tudnek rajuk
mondani. (ellentetben a konkurrenciaval, ahol azert hallani egyet-mast:-)))))

> --
> Goodman
>
> goodman at goodman.hu

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *