[FreeBSD] X

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Júl. 10., Sze, 12:57:59 CEST

On Wed, Jul 10, 2002 at 06:40:27AM +0200, Hollerbach István wrote:
> Sziasztok!
>
> nevadassal. Az X beallitasahoz az xf86config programot hasznaltam. Egy
> haromgombos soros egerhez melyik eszkozfajl valo? Szeretnem hasznalni a
> kozepso gombot is a bash-ban beilleszteshez. Aztan feltelepitettem az

A harom gombos eger altalaban egy ritka rusnya allatfajta. A legtobb 2
uzemmodban mukodik, nevezetesen: M$ (2 gombos) ill MouseSytstems (3 gombos).
Raadasul altalaban termeszetesen az M$ a default. Ha szerencsed van, olyan
egered van, amin van egy kapcsolo amivel az uzemmodok kozott lehet valtani.
(En eddig egyetlen egy ilyet lattam). Ha kicsit kisebb szerencsed van,
akkor az eger az RTS es DTR vonalak leeresztesevel atallithato 3-gombos
uzemmodba. (Lasd: man 8 moused , -D -R kapcsolok), ha peches vagy, akkor
pl A4 tech egered van (de mas gyartoknal is van ilyen, csak az A4 techben
biztos vagyok, mert arra legalabb ra van irva), es az akkor valt 3 gombos
uzemmodba, ha bootolaskor nyomva tartod valamelyik gombot.

Tudom meg ajanlani a kernel confban:

options SC_TWOBUTTON_MOUSE

Es akkor a jobbgomb lesz a paste gomb.

Sok sikert!