[egyesulet] 1st. bsd.hu Sopron Tour

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Júl. 9., K, 23:47:16 CEST

Hajdu Zoltan <hajduzoltan at bsd.hu> írta/wrote:

> [...]
> megrendezésre eme jeles esemény, az dönti el, hogy melyik idôpontra lesz a
> legtöbb jelentkezô. Az idôpontok tehát:
>
> július 26-28
> augusztus 2-4
> augusztus 9-11
>
> ha jól számoltam, minden esetben péntektôl vasárnapig. Péntek délután
> indulnánk, és vasárnap este érkeznénk, mondjuk az utolsó metró indulása
> elôtt egy órával.
>
> Az elhelyezést drága Süveg Gabi barátunk szervezi, elôre láthatólag
> faházakban, de lehetséges sátor/panzió/hotel is. Az utazást megoldjuk,
falusi hazra gondoltam, ahol akar satrat is fel lehet verni. kivesszuk
a hazat egy hetvegere.
> nagy esélyel kocsival, és az utastársak összedobják az útiköltséget.
> Olyasmiket tervezünk, mint borospincelátogatás, paintball, fürdôzés,
borospince OK. (Szechenyi is oda jart, az ove(?) volt) jo lesz?
paintball erdos, szabadteri palya (nem sut a nap)
sorgyari muzeum (akit erdekel)
meg ami meg jon.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!