[FreeBSD] WineX FreeBSD alatt

Háber János boci at coder.hu
2002. Júl. 9., K, 18:46:35 CEST

Nah hali!

Nem brtam tovabb ellenalni, kivancsi voltam, milyen hibak vannak aban a winex-ben, ezert cvs-rol downloadoltam (mivel az free).
hat elso meglepi, hogy a dolog (nagyjabol) FreeBSD-re is configolva van.
Ossz 2 file-t kelett meghaxolni hogy mennyen.

1. dlls/ntdll/cdrom.c -bol a 99-es sort ki kell kommentezni, mivel sehol nem talaltam ENOMEDIUM valtozot deklaralva a FreeBSD-n

2. dlls/winsock/socket.c -ben (en az #include <sys/typesh> ala szurtam be, nem a legszebb megldas de muxik) #include <sys/uio.h> kell (mivel az iovect valtozo deklaracioja ebben talalhato).
Jah 4.6-os FBSD-t hasznalok.

MOst raktam fel ra winampot, szepen fut. A Pharoah jatekot is elkezdtem felrakni, de vmiert kiakadt. Akar csak GIMP.

A Pharoah hibauzenete:
err:win32:_EnterSysLevel (0x286e83f8, level 2): Holding 0x287864a4, level 3. Expect deadlock!
wine: Unhandled exception, starting debugger...

Ezzel nemtok mitkezdeni, meg annyira nincs is kedvem, de ha nagyon akarjatok haxolhathatom meg picit (ha lesz idom :)

Boci