[FreeBSD] postfix filter

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Júl. 9., K, 15:33:02 CEST

> Hi!
Hello,

> Tisztelettel kikerdeznem milyen megoldasi javaslataitok vannak a kov. ugyben:
>
> Szeretnek olyan filtert csinalni, amivel meg tudom adni, hogy adott x at y.z
> email cimre (y.z virthost) csak pl. @w.z hostrol erkezo (eleg a headerben
> pl a From, tehat nem tul osszetett) levelek erkezhessenek meg. Postfix
> header_checks -szel a headerre csak egysoros match-eket(/^Subject:
> regexptest/  REJECT) tudok csinalni, es igy nem tudok csak egy header
> fieldre szurni. Tovabba meg az a problemam, hogy  nem szeretnem userenkent
> kulon procmailrc vel megoldani :)))
Haaat, nem konnyu dolog, csak tippem van, en valahogy igy
indulnek el:

main.cf-be:
smtpd_recipient_restrictions = check_recipient_access hash:/etc/postfix/restricted_senders,check_relay_domains
smtpd_restriction_classes = a_only,b_only
a_only = check_recipient_access hash:/etc/postfix/a_domains,reject
b_only = check_recipient_access hash:/etc/postfix/b_domains,reject

aztan restricted_senders-be:
user1 at domain.hu		a_only
user2 at domain.hu		b_only
te at domain.hu		OK
@domain.hu		REJECT

az utolso ket sor opcionalis, csak megprobalom erzekeltetni, hogy
ilyent is lehet :-)

aztan of course:
postmap hash:/etc/postfix/restriction_senders.

utana (vagy akar kozben is :-)) az a_domains-ba:
fromuser at masikdomain.hu	OK
@harmadikdomain.hu	OK

etc, b_domains-ba hasonloan, majd itt is
postmap hash:/etc/postfix/{a|b}_domains

ezutan postfix stop; postfix start

Remelem mukodni fog, hasonlot probaltam, nekem mukodik.

Meg aztan hatha akad meg itt valaki postfix guru is a listan.
:-))

Udv:
A.

--