[FreeBSD] Kezdo OpenBSD kerdes!

Egervary Gergely (ExpertLAN) mauzi at ego.expertlan.hu
2002. Júl. 5., P, 17:31:44 CEST

> IDE Cd-iro? tudnod kell hogy BSD-n nincs SCSI-emulacio. FreeBSD-n van
> burncd, amit direkt IDE-cd irokhoz irtak, OBSD-n szerintem nincs.

ehm. NetBSD-n kozos atapi-scsi midlayer van. az OpenBSD-rol nem nagyon van
tapasztalatom, de erosen a NetBSD-re szokott epitkezni ilyen teren,
szerintem ott se lesz gond.

a cdrecord -scanbus nekem meg soha nem jott be, inkabb igy probald:

cdrecord dev=/dev/cd0:0,1,0 ...

ahol persze a device neve es a bus/id/lun szamokat ertelemszerint
pontositani kell, asszem atapi-nal 0,0,0 szokott lenni a bus/id/lun

-- mauzi