[FreeBSD] C

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Júl. 5., P, 10:48:02 CEST

Bacsek Lajos wrote:

> ugy ertem, szintakszis, ha affele kisebb hibakat kovetek el, amitol a
> BorlandC siman fordit, a gcc mar anyazik kemenyen
Ennek inkabb orulni kellene, rakenyszerit, hogy hibamentesen
programozzal.
> en egy olyat szeretnek, ami elejetol a vegeig atfogja a Unix alatti C-t.
> Mint egy handbook.Ilyet nem talaltam meg.
Nem is fogsz, de ha lenne is, egyhamar nem olvasnad vegig. A
szintaxissal
kapcsolatban, ha az ANSI C-t ismered, az ide is nagyjabol jo. Az alap
fuggvenyeket, megoldasokat lasd: R. Stevens: Advanced Programming in the
UNIX Environment. A kulonbozo teruletek kulonbozo konyvekben vannak, pl.
R. Stevens: UNIX Network Programming. Mas teruletekrol, mint pl. X
Window
programozas, mas konyvekben van szo. Tehat nincs egy atfogo mu. De a
halozatos
programozasrol szolo is ket kotetben osszesen kb. 1000 oldal. A
konyveket erdemes
megvenni, de valoszinuleg ki lehet kolcsonozni az ELTE, BME konyvtarabol
is.
Ezeknek van interneten elerheto keresojuk, keress rajuk.

SzeFe