[FreeBSD] beallitasok

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Júl. 4., Cs, 12:51:48 CEST

Szia!

(jobb keson, mint soha...)

On Sat, Jun 29, 2002 at 08:25:35PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> a) az original David Korn-fele ksh (hivatalos neven: ksh88) valamely
> kereskedelmi UNIX-on
> - no itt eselyed sincs

Egyszer valamikor mar csinaltam itt ilyet HP-UX-on, de csak korvonalakra
emlekszem. Ugy kezdodik, hogy set -o emacs. Utana az aliassal vettem
ra a kst-t ilyesmire olymodon, hogy a hotkey (vagy mi) funkciot hasznaltam,
az <y> a kontroll karaketer, ami a kurzormozgast vegzi.

Levi

--
# ls
levente simon