WineX FreeBSD alatt

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
2002. Júl. 2., K, 19:59:48 CEST

Udvozlet mindenkinek, aki a "nepes" magyar freebsd taborhoz tartozik!

Szoval nekifogtam WineX-et forditani, de egy ponton hianyzik neki par fajl.
Mivel elkepzelhetetlenul kezdo vagyok FreeBSD-ben, ezert a kovetkezo
nagyon amator kerdes merult fel benne a problemaval kapcsolatban:
Hogyan lehet megtudni egy fajlrol, hogy melyik portban vagy csomagban
talalhato? (ha egyaltalan meg lehet)

Udv es jo jatekot FreeBSD alatt:
 BaliHB

UI:ha valakit erdekelne, ezeket az instrukciokat kaptam a kesz program
elkeszitesehez:
"Elõszõr is szedjük le a CVS-t:

cvs -d:pserver:anonymous at cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login
cvs -d:pserver:anonymous at cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex -z 3
co -r quartz-pre-removal wine

Majd forgassuk le:
./configure --with-x --disable-trace --enable-opengl --disable-debug
make depend && make && make install

Ezután lépjunk be a a programs/regapi/ könyvtárba:
cd programs/regapi/
make && make install
ldconfig
"