Soros porti adatgyujtes

Rudolf Zoltán rudola at newnetwork.hu
2002. Júl. 1., H, 23:45:35 CEST

Tisztelt nagyerdemu.

Elnezeseteket kerem, ha kicsit hosszu lessz. A Linux listarol jovok, mert
nem vagyok BSD-s, es beleakadtunk egy problemaba amin ott nem tudtak
segiteni. A tortenet eloelete:

Panasonic telefonkozpont soros vonalon kuldi a tarifikacios adatokat, amit
egy nem alltalam felugyelt FreeBSD szed(ne) le. A kozpont semmilyen spec
dolgot nem ker, es nem kuld. A soros comm. 9600,8,N,1. Az adat Char.
formatumu. Egy kutyakozonseges .txt (.dat) filest kellene csinalni a lejovo
adatokbol. A dolog megsem muxik. A server adminja az alant idezett
technikaval probalkozik. A hab a tortan az lenne, ha valahogy a sorvegi
CR+LF DOS formatumu lehetne, mert egy WIN-es progi fogja feldolgozni az
adatokat, es akkor nem kellene kozbulso konverziot vegezni az allomanyon.

Aki tud kerem segitsen, mert regota kinlodik vele a tag, es en csak a
kozpont, es a feldolgozas oldalon vagyok erdekelt, viszont ha nem megy akkor
nem vagyok erdekelt... :o( Tehat inkabb segitek neki megoldast talani.
Esetleges tippekket maganba kernem, mert nem vagyok listatag. Ottletek, FAQ,
archiv is johet. Barmi ami kozelebb visz a megoldashoz.

>ezzel a beallitassal megy most:
>remote:
>com1:dv=/dev/cuaa0:br#9600:pa=none:
>es ezzel szedem ki:
>cat /dev/cuaa0 >> /home/boss/smb/pana/tele.dat&
>Azt kene kideriteni miert all le rendszertelenul vagy kuld hibas
adatokat...
>mert ezzel a megoldassal ami erkezik a soros porton azt hozza fuzi az adott
>filehoz....
>Meg kene erdeklodni miert nem akar permanensen menni mert ez tuti nem fog
>hibazni...

Elore is mega THX.

Rudolf Zoltan, rendszergazda
NEW-NETWORK Kft., 1035 Budapest, Szentendrei út. 19.  www.newnetwork.hu
Tel.: (36-1) 437-0967 Fax: (36-1) 250-1652. Mobil: (36-20) 320-6872
--- Az uzenetet a New-Network Kft virusvedelmi rendszere atvizsgalta ---
"Eszrevette mar milyen gyors a Windows? ......  En sem."