[FreeBSD] halozati lassulas

berta_beco berta at beco.hu
2002. Jan. 24., Cs, 18:30:09 CET

Tapasztaltam halozati atviteli sebesseg valtakozast,
es szeszelyesen CRC hibas atvitel a fajlokban.

A hiba oka az volt, hogy a /etc/rc.conf-ban az
interface_...="inet
sorban, megadtam a 100T.. , csatlakozasi sebesseset.

Ilyenkor 100-as huzott fel, de csak halfduplexban csatlakozott.
A tobbi helyeken ez nem volt megadva, auto modban 100 duplex-ben alltak fel.
nttcp -vel meregettem, es 3-48 kozott valtakozott az atviteli sbesseg.
A javitas utan a hiba minden kiserojelensegevel egyutt megszunt.
udv
berta