[FreeBSD] *BSD for PowerPC

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Jan. 21., H, 16:55:54 CET

Hali,

On Fri, 18 Jan 2002, Till Janos wrote:

>     buga> A feature code alapján ez egy 333 MHz-es PPC, Linux és AIX
>
> Sajnos csak 200MHz-es, de igy is nagyon tetszik :)
>
> Lehet, hogy rogeszmesnek tunok, de _nagyon_ fontos lenne, hogy
> ekezethelyes dokumentumokat tudjak letrehozni, ha hasznalatba veszem.

Az AIX 4.3.3 kivaloan magyarithato. Igaz a programok magyaritasa nem
egeszen konzisztens, hogy finom legyek, de azt hiszem neked most nem ez az
_igazan_ fontos. Teny, van nehany specialitasa, de szerintem nem
bonyolultabb, mint barmelyik u*x derivatum, es komoly mennyisegu
dokumentacio van hozza. (Marmint a dokumentacios CD-n kivul.)

En nem vetnem el elsore az AIX-t, de ennek melyebb okai is vannak :)))

Udv,

tszalay

PS: Elnezest az offolasert.