[FreeBSD] *BSD for PowerPC

Till Janos tillj at npp.hu
2002. Jan. 18., P, 15:08:01 CET

Hali!

Koszi a gyors valaszt!

>>>>> "buga" == BURJAN Gabor <burjang at elte.hu> writes:

    buga> A feature code alapján ez egy 333 MHz-es PPC, Linux és AIX

Sajnos csak 200MHz-es, de igy is nagyon tetszik :)

Lehet, hogy rogeszmesnek tunok, de _nagyon_ fontos lenne, hogy
ekezethelyes dokumentumokat tudjak letrehozni, ha hasznalatba veszem.
Intelre probakent pakoltam mar fel NetBSD-t, OpenBSD-t es FreeBSD-t
is, de csak ebben az utobbiban volt beepitve a magyar nyelvi
tamogatas. Ez viszont ha jol tudom, Intelre van csak. Ugyanakkor nem
hiszem, hogy senki nem hasznal OpenBSD-t vagy NetBSD-t, akik megis,
azok kozul senki nem hasznal ekezeteket, ezert hajtom. Nagyon
szimpatikus a BSD, es megsem tudom hasznalni enelkul.

Ha megis debian lesz, majd megirom a tapasztalatokat maganban.

Koszi, udv
TJ