postfix virtual maps

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Jan. 18., P, 08:38:43 CET

Hello

    Meg soha nem foglalkoztam ilyennel ezert lenne egy kerdesem, bar
    nem tipikusan BSD kerdes, de itt sok a szaki ;)

    adott:
    mail.domain1.hu
    mail.domain2.hu

    A postfix jelenleg (eddig amit tudtam vele muvelni) ugy mukodik,
    hogy ha irok levelet:
    sajatmagam at domain1.hu cimre, akkor sajatmagam user megkapja a
    levelet. Ez eddig ok.
    Ha irok meg egyet:
    sajatmagam at domain2.hu cimre, akkor azt is sajatmagam user kapja
    meg.
    Hogyan lehetne azt megoldani, hogy a domain2 cimre erkezett userek
    mas postafiokokba menjenek? (Nem hatrany, ha meg kulon unix real
    user sincs mogotte, csak a postafiok). Mi az, amivel a postfixnek
    egyutt kellene a teljes feladatban mukodnie? Ez alatt arra
    gondolok, hogy ha szukseg van meg valamire, az mi?

    A nekem tetszo megoldas az lenne, hogy a postfix a leveleket
    (mindket domain leveleit) kulon pakolna a real userektol fuggetlen
    postafiokokba, majd azt en a pop3 szerverem segitsegevel adagolom
    a bejelentkezesnek megfeleloen.
    Elvileg a pop3 szerver egy vm-pop3d, ami megadott
    konyvtarstrukturaval sajat passwd file-al tudja kezelni az igy
    szetdobott leveleket, csak kerdes, hogy ez mukodne-e egyutt...
    Szal nem sok fogalmam van meg most.

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu